Oglądasz starą wersję tego posta, z 2017-08-24 @ 09:17:56. zobacz poniżej różnice między tą wersją a aktualna wersja.

AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. W KONINIE poszukuje kandydata na stanowisko:

Główny Księgowy/Główna Księgowa

Wymiar etatu: 1

Zakres obowiązków:

  • samodzielne prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • nadzorowanie spraw kadrowych i płacowych w Spółce
  • odpowiedzialność za procedurę potwierdzenia sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów Spółki, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby organów Spółki oraz podmiotów zewnętrznych,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (np. US, ZUS, GUS, banki, itp.)
  • sporządzenie i nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych (PIT, CIT, VAT)
  • udział w budżetowaniu i przygotowywaniu finansowych informacji zarządczych
  • przygotowywanie planów finansowych
  • prowadzenie spraw windykacyjnych spółki
  • sporządzanie analiz scoringu udzielanych przez Spółkę pożyczek

Wymagania niezbędne:

  • 2 lat doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego/-ej w spółce kapitałowej
  • wykształcenie wyższe
  • szeroka wiedza z zakresu rachunkowości
  • doświadczenie w rozliczaniu i księgowaniu projektów unijnych
  • praktyczna wiedza z zakresu prawa podatkowego, bilansowego, regulacji ZUS
  • biegła znajomość środowiska MS Office, szczególnie programu MS Excel
  • dobra znajomość programów: Comarch Optima ERP, Płatnik
  • znajomość zagadnień funkcjonowania spółek prawa handlowego
  • samodzielność w identyfikacji problemów i ich rozwiązywaniu
  • inicjatywa w udoskonalanie procesów sprawozdawczych
  • doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych
  • zdolności analityczne
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia biegłego rewidenta
  • posiadanie Certyfikatu ACCA
  • doświadczenia w zakresie prawa instrumentów finansowych
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • własne stanowisko pracy (samodzielne biuro, komputer, telefon itp.)
  • możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania wiedzy i umiejętności
  • odpowiedzialną pracę na ciekawym i rozwojowym stanowisku
  • miłą i przyjazną atmosferę w pracy

Wymagane dokumenty:

  • podpisane CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe lub znajomość zagadnień ujętych w ogłoszeniu jako wymagania niezbędne (świadectwa pracy, zaświadczenia, opinie, referencje, itp.)
  • własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji przeprowadzanej przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin”

Aplikacje należy składać w terminie do: 7 września 2017 r.  pod adresem:

Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin lub na adres e-mail: arr@arrkonin.org.pl

Dodatkowe informacje:

  • aplikacje otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do siedziby Spółki), niezawierające numeru ogłoszenia nie będą rozpatrywane
  • kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji, zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji
  • informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej BIP bip.arrkonin.org.pl oraz na stronie głównej ARR www.arrkonin.org.pl


Archiwum zmian:


Zmiany:

Nie ma różnic między wersją 2017-08-24 @ 09:17:56 a aktualną wersją.

Skip to content